2014年3月17日 星期一

プラチナデータ 地上波初登場 Spot

プラチナデータ   (白金數據)也在地上波播放了 (一年前白金數據在日本上映)
定於3月23日 (星期天)
在朝日電視台日本時間晚上9時正



因我表妹超喜歡Nino跟作者東野圭吾

我已經陪她看了十多次這部電影

內容快要背得很清楚   (我想做天才生吧!!!)

希望23日那天我不需要再看一次  (求我表妹放過我吧!)











11 則留言:

  1. 十多次?!?!
    如果我有機會睇多次有嘢唔明可以問你...XD

    (P.S. 話說推理要在晚餐後電影版我都有嘢唔明...唔知可唔可以喺度問你呢?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的看了十多次
      戲完看了3次 (幸好有2次是免費戲飛), 係屋企電腦又有看
      所以已經識背成個劇情

      謎解電影版你有野唔明?
      你可以隨便問
      也希望我可以解答到你既問題

      刪除
    2. 勁~~真係好多次~~

      哈哈...謝謝你啊, 問咗啲記得問嘅問題先~~
      就係影山幾時同點樣比索羅斯偷咗拉石嘅呢?
      索羅斯收到通知話小姐已上船果時佢仲喺酒店...咁佢又係坐直昇機上船?

      刪除
    3. 嗯... 呢個問題呢...
      以我理解既話
      索羅斯收到通知個時, 只係知大小姐即將會上船 (記得影山那張相片那一幕嗎?)
      所以佢係得知後先係船出現 (只係大小姐坐直升機上船而令你誤會了)


      而偷左舊石既問題
      影山同那個有錢仔玩緊撲克牌
      係警報響起, 發現到索羅斯望住大小姐間房
      索羅斯就係影山去救大小姐個時偷左舊石

      刪除
    4. 影山同那個有錢仔玩緊撲克牌<---呢度唔係藤堂去咗偷先會響咩?

      刪除
    5. 唔係藤堂先生去偷先響警報
      係因為有2人去左警部間房偷K獅子先響
      我記得索羅斯係大小姐、影山唔係那個遊輪偷左個石既

      刪除
    6. 唔係呀, 同時竹中直仁係喺風祭間房...但整響個鐘係藤堂先生呀~~
      影山解謎果時都有講...藤堂先生就係專登留低對講機比果對賊兄弟...
      等佢哋知道K LION警備低咗...咁佢哋就會入風祭間房...喺果時藤堂先生就趁機去偷啦...
      因為一響個鐘, 啲人都會以為係K LION果邊有事,
      影山唔係遊輪果段時間, 舊石應該喺藤堂先生度~

      刪除
    7. 聽完你講... 我醒起我講錯了
      請原諒我記錯了內容 (最近沒有重溫所以失憶了)

      我既正確解答就係 (我再確應過內容)
      舊石應該係影山還錢俾索羅斯的時候
      錢係放係一個行李箱到
      所以那個行李箱內應該放了安全警報的提示
      等索羅斯可以偷左舊石
      而影山便可以引到索羅斯露出真面目
      所以索羅斯成個偷石過程都係影山安排的

      刪除
    8. 不用介意~~大家都係交流交流~~

      原來係咁, 等我今晚又睇多次還錢果段先~~THANKS 啊~~

      刪除
    9. 哈哈, 很擔心我解答錯誤嘛

      還錢個part雖然無直接講出係影山放了安全警報的提示
      但影山同索羅斯見面既對話
      影山話俾索羅斯偷到舊石就看到真人的真面目
      所以我就推斷到呢個情況 : )

      刪除