2014年3月17日 星期一

神様のカルテ2 spot 15s Ver.3

神様のカルテ2 又有新的宣傳片

也是15秒的, 但片段的旁白是.... 翔君!!!

因為他的聲音太好聽我忘記聽他說什麼  (喂)  XDD

托朋友的幫忙才看得到  (我懷疑她是怎樣辦到的)

本Post有好東西給大家看喔




看得出是早前的記者會












為了Cap這個

我要出動電腦上某軟件來調慢片段

但圖不清晰

望大家體諒 >.<




6 則留言:

  1. 翔君同吹石一恵成日都有共演...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你也發現了XD
      真係唔知道點解會有呢個 "巧合"

      刪除
    2. 男演員方面呢...石黑賢都成日有共演....
      THE QUIZ SHOW, 特上, 推理....
      雖然呢D都係只係一集嘅共演...XD

      刪除
    3. 嗯... 你的觀察力很強呢
      我覺得能夠成日共演真的很有緣 : P

      刪除
    4. 對~~我都覺得很有緣~~所以成日留意埋呢啲無謂嘢..XD

      刪除
    5. 留意到係一件好事黎
      好過我常常都眼殘睇漏野 XD (羞)

      刪除