2014年3月27日 星期四

Oggi 2014年5月號 (內頁: 櫻井翔)

隨著映画 神様のカルテ2 已在日本上映
我在想...
神様のカルテ2 雜誌宣傳也接近尾聲
雖然以我所知還有一本是未出版的

圖via Weibo VC_240公演


雖然這本內頁不算太多
但風格顯得
翔君很像一個知識分子呢ww

我同學一看到就馬上說要print給我
提醒我要努力讀書跟做Project  (幹嘛要提及Project呢!?)











8 則留言:

  1. 好有型嘅上班族呢~~
    如果我有個咁靚仔嘅同事就好啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 上班族 (哈哈哈~~)
      把這張圖印出來貼係你Office
      就可以做你同事呢 XD

      刪除
    2. 貼咗出嚟, 我怕我只會望住佢唔做嘢...XD

      刪除
    3. 哈哈哈哈,唔會既
      有佢監督你做野嘛
      等你做完又可以繼續望住佢 XD

      刪除
    4. 如果有佢監督我做野嘛, 又可能真係會做得落力啲~~XD

      刪除
    5. 不好意思, 遲了回覆>.<

      哈哈, 佢監督你既話
      應該會強迫你加快速度做野
      然後你會愛上工作 XD

      刪除
    6. 係就好囉~~XD

      (P.S. 因為呢排搬屋, 屋企部電腦仲未用到, 你啲新POST我都要遲啲先可以睇啦)

      刪除
    7. 原來你最近搬屋
      那希望你可以搬屋順利呢
      個D 新Post可以遲點睇也唔緊要既
      呢到隨時都歡迎你 : )

      刪除