2014年6月20日 星期五

ARASHI LOVE TOUR 2013 DVD (Johnny's net) 發行決定

我必須承認我最近數天很忙很忙

導致很多東西未能按時更新

真的很抱歉

那見到今天都太多東西又出現了

那我只好邊更新Blog 邊做別人交附的工作


ARASHI LOVE TOUR 2013 DVD、Blu-ray也確定發行日期

日版DVD、Blu-ray定在7月30日(三) 發行

而我... 還是看錢包而決定買台版DVD算 (苦笑)


截圖來源 : Johnny's net




雖然還沒知道 DVD、Blu-ray的封面是怎樣

但知道是收錄 2013年12月14日 (六) 的東京巨蛋的一場LIVE



初回DVD應該會有Booklet的 (但頁數未定)

跟アラフェス’13 NATIONAL STADIUM 2013 DVD/Blu-ray

一樣都有日本語字幕




16 則留言:

  1. 回覆
    1. 我今日去左拎ARAFES 台版 DVD
      那你要快買啦, 為本Booklet!
      有時間我會影相做分享 : )

      刪除
    2. 下~~台版都有Booklet??
      喺邊買先有?

      刪除
    3. 台版初回有Booklet丫
      其實跟日版一樣既, 只係多左中字歌詞本

      我係早 1個月前網上訂既
      有聽朋友講暫時旺角信和有台初碟賣
      但其他大型既唱片舖就仲未有得賣住

      刪除
    4. 原來係咁~~我再睇睇~THANKS~

      男神果度...ARASHI唔係三甲啦....>O<

      刪除
    5. 唔洗客氣,也希望你會買到

      男神個個排名,好唔穩定呢
      睇黎最後幾日要出動曬屋企人既acc. 幫手先
      希望30號排名會係三甲

      刪除
    6. 嗯... 今晚係FB 發現你早排提過既 "明信片行動"
      有香港既信
      馬上想起你有無份呢
      然後係留言發現好像你的FB acc (只係傻傻既猜)

      刪除
    7. "牛"嘛~~你估得啱~~
      你唔介意GE話可以ADD我啊~~

      刪除
    8. 原來我估岩左 (笑)
      先等我睡醒再去做"add"的動作
      有點擔心你見到我真人個樣會唔會呆左xd

      刪除
    9. 哈~~可能可都會嚇親你~~

      刪除
    10. 已經add左啦
      可惜我FB 無咩野睇 (笑)
      我個樣應該已經嚇親人 XDD

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 你好, 你是問Love Tour DVD發售的嗎?

      如果是購買日本版DVD, 大約7月底至8月初就可以在香港買到了
      如果是購買台壓版DVD, 由於發行的日期比日本版的遲了1個月
      所以大約8月底至9月初就可以買得到台壓版了

      希望以上的資料可以幫到你 : P

      刪除