2014年6月14日 星期六

2014年兩岸男神榜 (ETtoday東森新聞雲舉辦) - 「黃金日神」暫時排名

今天的排名

其實跟前天看的也是一樣了

只是票數增加了 (笑)

而三人各人的票數也進入8000多票


也是希望大家努力在投票了 (Fighting~~~)

我今天也投了

希望到時候公佈的結果會很好!


截止投票的日子就是6月30日(一)



裁圖來源 : 2014年兩岸男神榜 (ETtoday東森新聞雲舉辦) 官網



今日排名戰況如下 :

請投票給他們三個!

[投票/VOTE]2014年兩岸男神榜 (ETtoday東森新聞雲舉辦) - 「黃金日神」


16 則留言:

  1. 翔君又比JUN追過了...

    (P.S. FB見有人FORWARD喺日本地鐵站見到GE P&D 廣告:
    http://weibo.com/1784593112/B8Y2Yv2h8?mod=weibotime)

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.facebook.com/PuzzleDragonsclub/posts/318749131607952

      刪除
    2. 剛剛看完福山雅治的演唱會...現在很興奮~~
      (雖然跟ARASHI沒有關係, 但就是很想說...XD)

      刪除
    3. 謝謝你分享 PAD廣告給我
      剛好我最近幾日太累無上FB

      那麼福山雅治演唱會好睇嗎?
      本來我也打算去看的,
      最後就因為 "考試後過度疲倦症" 而放棄 lu

      刪除
    4. 好好睇呀, 原本都驚佢慢歌多會悶, 但都唔錯呀~~詳細情形你有時間可以睇我BLOG~~

      刪除
    5. 不過都係果句...好想睇一次ARASHI演唱會....T_T

      刪除
    6. 有好多人都去左睇福出雅治演唱會
      好睇就得啦 (知道你也有飯上他XD)
      幸好我有save低你Blog , 我會抽時間去睇一睇
      嗯... 一定有機會睇到ARASHI演唱會既
      就例如叫佢地黎香港 (笑)

      刪除
    7. 總覺得ARASHI嚟HK開演唱會永遠只係一個夢...T_T

      刪除
    8. 別擔心,我還是覺得一定有機會既
      其實他們黎唔黎係好靠HK Fans發聲的
      所以... 我也相信會係有既

      刪除
    9. 今日台灣飯喺FB發起發聲活動~~
      好想香港都發埋一份..>O<

      刪除
    10. 老實講, 我一直覺得台灣嵐飯很團結的
      我中午都係FB睇到呢個活動
      至於香港呢.. 我個人覺得機會很低啦
      (只怪我自己對很多香港人沒有信心)

      刪除
    11. 我諗住照參加呢個活動, 然後叫嵐順便嚟香港~XD

      刪除
    12. 不好意思, 遲左回覆

      做得好做得好
      事務所真的要考慮一下香港嘛
      可惜我最近真的很忙無法幫忙參加呢個活動
      但是我都係心中支持大家吧

      刪除
  2. 唔緊要LA~~我會出埋你果份力~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你
      我應該趕不上寄明信片去台灣
      你都要注意日期去寄 : )

      刪除
    2. 我尋日朝寄...希望趕得切~

      刪除