2014年6月18日 星期三

140617 Puzzle & Dragons 公式網頁 更新 宣傳海報

昨日,6月17日(二)

Puzzle & Dragons 公式網頁更新 了宣傳海報

宣傳海報的圖就是現在日本的 JR車站宣傳海報

也在此做一個小Report 作記錄


截圖來源: Puzzle & Dragons 公式網頁


另外在此跟大家說一聲"對不起"

昨晚太疲倦而沒有回覆大家的留言及更新,稍後會做的

(昨晚幫某人溫習考試算不算打工太疲倦XDDD)




也附上Link給大家去看

Puzzle & Dragons 公式網頁 宣傳海報






也順便附上宣傳海報的大圖

自己親自去做的

請勿轉載  Don't reupload the following 4 Pictures.






7 則留言:

  1. 好想飛去同佢哋影相...>O<

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 去影相去影相吧 (被打
      唔知呢個廣告版會放到幾時呢
      想同佢地合照tim XD

      刪除
    3. 我喺短時間內都唔會去...所以一定冇份...>O<

      刪除
    4. 真係可惜
      頭先我係電腦前同佢地自拍左啦
      希望廣告版可以撐到8月底啦 (雙手合十)
      咁就可以拜託我2位表妹去拍照俾大家睇

      刪除
    5. 希望你表妹可以影到~~

      刪除
    6. 那我也希望佢地2個影到番黎, 再同大家分享
      所以廣告版一定要捱到8月底
      如果真係捱到8月底,
      咁我又想舉手跟埋佢地去 XD

      刪除