2014年6月14日 星期六

140613 あさチャン! -「ピカ☆★☆ンチ」

由於真的覺得最近1星期太累了

明明完成考試已經1星期 (只能說我老了)


先放あさチャン! 的「ピカ☆★☆ンチ」部分

看回青春的嵐時的片段

忍不住大爆笑

希望「ピカ☆★☆ンチ」會推出DVD好讓我有機會看

前2部作品上映時,我應該是小孩子吧 (喂


有沒有發現我昨晚起開始放大截圖 (笑)















10 則留言:

  1. 本來冇諗住咁快補呢套嚟睇...但因為呢個消息...
    尋晚就即刻搵嚟DOWNLOAD~~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 對不起,遲左回覆

      做得好做得好 (讚)
      要煲曬2集喔~~~
      我每次重睇都笑到肚痛 (誇張

      刪除
    2. 呢個WEEKEND睇晒LA~~好好睇~~
      仲有呢, 喺搵GE時候見到埋神戶七日XXX果套..
      原來又係翔君同吹石一惠共演...@@

      刪除
    3. 做得好做得好 (手指讚)
      有無睇到不停大笑?XDD

      你所講另一個套係咪指神戶新聞7日間? (猜想)
      翔君跟吹石一惠 真係太多共演啦

      刪除
    4. 當然有大笑~佢哋啲做型已經好好笑~~

      係AR係AR~~神戶新聞7日間~~
      睇完都有D唔開心...冇諗過早排先去完GE神戶...原來喺19年前係咁大鑊...T_T

      刪除
    5. 因為太多同吹石一惠共演, 今日上網搵咗啲嘢, 但唔識睇...用GOOGLE TRANSLATE又譯到一舊舊...唔係話佢哋有嘢嘛???
      http://moanlaur-bnb.com/sakurai_hukiishi/

      刪除
    6. 一星、二星係太好笑

      太多同吹石一惠共演.... 別想到佢地有野咁嚴重呢
      但佢地2個係好朋友的
      所以佢地本人一日未公開別想太多 ^^"

      刪除
    7. 我冇諗呀~~只係好奇編嘢講咩~XD

      刪除
    8. 整篇野內容... 好似分析2人共演
      其實有部分內容我睇唔太明 XDDD

      刪除