2014年6月8日 星期日

140608 COUNTDOWN TV (GUTS!、アラフェス’13、きっと大丈夫、誰も知らない)

昨晚睡覺前在看COUNTDOWN TV

又是在留意排名的時候 (喂

本集的COUNTDOWN TV

有提到很多嵐的歌曲呢

包括 :

GUTS!、きっと大丈夫、誰も知らない

也有提及 アラフェス’13 DVD




溫馨提示:

由於Report有點長

所以請體諒一下


Opening播放了很多嵐的部分










先來5月的Single 排行 Top 5

嵐的 「GUTS!」位於No.2

我已經覺得他們很厲害了

恭喜~~~










5月的DVD排行Top 5

ARASHI アラフェス’13 NATIONAL STADIUM 位於No.1

而且アラフェス’13 DVD 銷售成續很好呢

アラフェス’13 DVD 最高!!

也播放了truth、ワイルド アット ハート的片段














至於本週Single 排名

先有排在No.12的 GUTS!

已經發售了接近一個月的GUTS!

成續不錯呢






CDTV Library

就是說 2006年6月3日的CDTV 排名





2006年6月3日的COUNTDOWN TV

剛好有排在No.8 的 きっと大丈夫

我很久沒有看這個MV了









本週Single No.1

就是 誰も知らない

YEAH~~~









7 則留言:

  1. 好興奮好興奮...今日喺FB知道咗ARASHI要幫PUZZLE & DRAGON呢隻GAME做代言, 真係成個HIGH晒...
    我一路都有玩...有時仲會比錢買石抽卡....
    估唔到原來玩GAME GE錢都會去咗ARASHI手上...XD

    同埋呢...之前有集有流星GE NEWS ZERO,
    我同TSUBAME講話要玩GAME, 因為有限定的限時活動, 所以睇唔到翔君,
    當時我就係玩緊呢隻GAME...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你同我分享玩Puzzle and Dragon的事
      你也玩得有d瘋狂XD (應該是高手吧?)
      其實呢個Game我有點認識的
      發現學校好多男同學好中意玩
      同我差唔多年齡既親戚都有玩

      今日得知ARASHI代言,也馬上Down左落黎研究
      都係不太識點玩, 仲要研究下

      刪除
    2. 又唔係話好瘋狂GE, 但玩咗年幾了~~
      你有咩唔明都可以問我~

      刪除
    3. 謝謝你先
      玩左一日開始有d明
      雖然都係抱住亂玩既心態XD

      刪除
    4. 真係要慢慢摸GA~~係呀~~如果你會玩落去~~
      比你一個有用的網址, 跟住自己的組別, 在合適的時間打限定EVENT,
      可以令自己GE寵物升得快D~~
      http://zh.pad.wikia.com/wiki/Puzzle_%26_Dragons_中文WIKI

      P.S. 唔知你有冇留意~~
      其實五子GE代表顏色亦係呢隻GAME GE 五屬顏色呢~~
      大野-藍-水
      櫻井-紅-火
      相葉-綠-木
      二宮-黃-光
      松本-紫-暗

      刪除
    5. 也謝謝你提供有用既網址
      估計最近應該會玩一下 (笑)

      其實有發現5子的代表色同Game既5種屬性一樣呢
      我諗個遊戲商係咪呢個原來而請佢地代言 (想太多

      刪除