2014年6月15日 星期日

140615 COUNTDOWN TV (GUTS!、誰も知らない、明日の記憶)

昨晚睡覺前看了COUNTDOWN TV (習慣吧?)

由於昨晚香港J2台也播140530的Music Station 的誰も知らない

眼睛要邊看Music Station邊看COUNTDOWN TV

所以截圖不清晰的話請見諒


GUTS!是No.13

誰も知らない 是No.5








回顧部分

雖然不是播放 明日の記憶的MV

但是聽到他們的歌真的很開心

[更新2014年6月16日 2:31 am]

其實也有播放 Your Eyes的  (在2012年6月回顧那個部分)

但是我沒有截圖 ,很抱歉





No.5 誰も知らない







16 則留言:

  1. 真係超鍾意明日の記憶~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊
      昨晚睡前當聽到明日の記憶 一小段
      馬上High左 XDD
      就想起看 THE QUIZ SHOW 2

      刪除
    2. 追返晒D番組後,我都想睇多次~

      刪除
    3. P.S. 請問你知道這張是何時拍的嗎?
      是MV還是雜誌? 謝謝~~
      https://www.facebook.com/arashii5/posts/646136392139441

      刪除
    4. 其實可以邊追回番組, 邊再睇多次THE QUIZ SHOW 2既

      至於你提出的問題呢
      呢張係雜誌圖既
      只記得是今年2014年既年初
      雜誌名稱忘記了 Sorry ^^"

      刪除
    5. 哈哈, 真係分身唔到去睇咁多呢~~
      我都就嚟追唔上新果D了...>O<

      竟然係2014年年初....點解我冇印像GE...>O<
      今晚返去搵下我手頭上果D有冇先...

      刪除
    6. 恭喜你成功搵到呢
      係咪年末年初個批既雜誌?
      (其實我都忘記啦..)

      我係經常邊睇番組邊睇劇既人
      每日清d就會清曬好多未睇既番組

      刪除
    7. 是啊~~這個呢~
      http://mandychiucttmxarashi.blogspot.hk/2013/12/blog-post_28.html

      好勁~可能我又打機LA, 真係冇咁多時間~~XD

      刪除
    8. 原來我有貼過上來都忘記了XDD
      我個腦袋真係嚴重退化.... (喂

      別這樣說, 我呢排有玩PAD既
      只係我對眼經常邊望部手機PAD 邊望住電腦睇野
      有時會覺得自己似睇股市咁忙 XD

      刪除
    9. 哈哈, 佢哋一年咁多本雜誌點會記得晒~~
      不過GOOGLE真係超勁, 可以用張圖嚟SEARCH嘢, 咁我先可以好快搵到~~

      HAHA~~我哋呢D係晚間股市...XD

      刪除
    10. 真係無辦法記得... 實在太多雜誌圖
      原來你用GOOGLE搵,厲害厲害

      晚間股市XDDD 形容得很貼切呢
      呢個星期我已經放棄左晚間股市
      期待來週會有得繼續睇住個 "股市"

      刪除
    11. 忙完自己嘢先再追啦~~
      我哋呢個晚間股市冇休市的...XD

      刪除
    12. 應該快會忙完架啦
      仲要處理呢到既 "股市" 既..
      希望聽晚會繼續睇住晚間股市

      刪除
    13. 今晚已經回復 晚間股市 日
      希望可以維持一段時間

      刪除