2014年6月25日 星期三

140624 news every - THE MUSIC DAY

先補一下昨天的news every THE MUSIC DAY 部分

內容跟昨天早上親自看的PON! 差不多


那麼也做一個小Report 作記錄






5人打氣是必須的~~






嵐連續 3年去了 311福島大地震的災區

舉辦小型演唱會

2012年去了宮城

2013年去了岩手縣

今年2014年就去了福島

而且在露天地方開小型演唱會






演唱會是免費參加的

希望災區的人聽到 嵐的歌曲

要加油喔!!









news every 只播放了 翔君、潤君的感想


又在懶惰不作翻譯<--_<--

先來翔君的部分





潤君






THE MUSIC DAY 將於2014年 7月12日(六)

日本時間  中午12時正 至 晚上11時正  11小時生放送

於日本NTV 台  放送




7 則留言:

  1. 係呀, 我想問入FANS CLUB係咪一定要有日本地址?
    如果冇, 有咩方法?
    THANKS~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,一定要有日本地址
      無既話... 聽人講過香港有個網係代入Fans Club既
      不過收費就唔太平啦(一年會費大約1500或以上),
      而且每次代抽演唱會飛要收好貴手續費既
      你可以先考慮一下再給你資料

      刪除
    2. 有朋友個朋友介紹我用TENSO...
      我上網SEARCH過, 佢要寄嘢比你先收錢~~
      而家仲研究緊~~

      刪除
    3. TENSO 都算多人用
      聽人講收野特別快既
      而家少左太多幫人代入FANS CLUB既網上舖
      我聽朝再幫你問下再俾資料你考慮吧

      刪除
    4. 小意思啦
      不過我朋友仲未答我資料 (可能最近太忙啦)
      稍後我再答覆你 : )

      刪除