2014年8月11日 星期一

Puzzle & Dragons 公式網頁 更新 CM 、 宣傳海報

今日,8月11日(一)

Puzzle & Dragons 公式網頁更新 了宣傳海報

宣傳海報的圖就是現在日本的 JR車站最新宣傳海報

也在此做一個小Report 作記錄


截圖來源: Puzzle & Dragons 公式網頁


本來打算叫友人幫我去拍照的

但是她要準備開學所以不敢麻煩她

而且覺得P&D 對海外飯也不錯, 還把海報放在網頁上





個人CM

















宣傳海報

Puzzle & Dragons 公式網頁 更新 CM、宣傳海報












要看這款最新海報

要注意日期喔

只限在8月9日(六) 至 8月19日(二) 展示



8 則留言:

  1. 個網頁超正~~一入到去即刻哇咗一聲~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我越黎越覺得P&D個網
      真係超良心公開咁多圖

      我尋日都係抱住好奇上官網
      點知就有大發現, 又順手轉埋電腦wallpaper

      刪除
    2. 真係對於P&D + 嵐FANS嘅我嚟講係超級良心!! XD

      刪除
    3. 睇黎你呢個超級Fans
      應該好愛P&D間公司啦
      其實我有諗過你睇完圖應該會暈低左 XD

      刪除
    4. 又未暈~~只係全日都好HIGH~

      刪除
    5. 你HIGH成咁...
      小心返工做錯野 XD (喂

      刪除
    6. 好彩近放工先見到~XD

      刪除
    7. 好彩姐
      幾驚有人返緊工完全失控到HIGH爆XD

      刪除