2014年8月31日 星期日

140830 24時間テレビ37 Spot ( 嵐にしやがれ SP )

先補一下昨天的 24時間テレビ37 Spot

提及的 嵐にしやがれ SP

嵐跟 關8 再一次對決呢!

我才不會劇透的 !!

(利申 : 昨晚我有看直播)



看看今晚睡覺前

能不能趕上Post 昨晚 嵐にしやがれ SP 的Report

希望能趕上做好給大家看!










9 則留言:

  1. 去年藉由松潤大腿的那一夾拿下勝利
    景象太令人印象深刻
    不過我希望關八這次可以贏!
    身為本屆主持人又有八個人要是還輸真的是太哭哭了~
    (雖然輸的橋段似乎是定番...)

    PS. 歡迎版主來台北溜達,下次要是有機會我可以當地陪喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上年那個松潤大腿夾排球
      真的超經典啦
      今年的對決也很好看的
      也有很多笑點呢 www

      希望很快我又去台北玩一下
      我開始有點想台北的美食啦
      下次有機會的話,我們要不要來見面一下喔XD

      刪除
  2. 我頭先去拎九龍塘拎夏威夷GOODS...都仲見有人著舊年的24TV T-SHIRT~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你今次有買 Hawaii Goods!
      其實係香港唔難見到上年24TV T-Shirt架
      有時候我都有著既 www

      刪除
    2. 其實本身都冇諗住買, 又見冇咩人做代購, 點知見到相後覺得手燈好靚~~
      然後又喺FORUM見有代購...咪搭單買埋FILE...
      不過今次真係超貴...兩樣嘢加埋就要300蚊...>O<

      刪除
    3. 今次Hawaii代購真係貴到天價
      不過唔買就會覺得後悔架啦
      所以忍痛一次買回家欣賞 : D

      刪除

    4. 買左file同杯
      其實好想要寫真
      不過實在太貴啦

      刪除
    5. IC~~
      係啦, 寫真真係好貴~~

      刪除