2014年8月31日 星期日

NISSAN ワクテク「未来をいま乗る アラウンドビューモニター」篇 15s

又是我補舊檔的時間

這次是補 Nissan 最新的CM

在8月26日(二)

Nissan 公式網頁 更新了 一個新CM

出演者是  翔君 www


截圖來源 : Nissan 公式網頁





開車都那麼好看

令我有點想去學開車 (喂





公式網頁 更新

給Link 大家去看一下吧

[公式網頁] NISSAN CM

[公式網頁] NISSAN ワクテク「未来をいま乗る アラウンドビューモニター」篇 15s




6 則留言:

  1. 回覆
    1. 望倒後鏡個眼神~~殺死人~~

      刪除
    2. 真的殺死人!(包括我)
      出CM當日夜晚
      我係台灣既酒店房
      興奮到係張床到跳 (誇張!)

      刪除
    3. 咁誇張? 我都仲未儲起佢~~

      刪除
    4. 我無尖叫已經算好冷靜
      尖叫埋會怕嘈到其他人

      咁你快d save低條片啦 : P

      刪除
    5. 希望今個星期六日得閒搵~

      刪除