2014年8月31日 星期日

140829 嵐×パズドラWコラボ決定! パズドラW

又是在補舊檔

補完這個應該差不多嘛...(疑問


嵐×パズドラWコラボ決定!  パズドラW

新角色好可愛喔

記得要下載日版Puzzle & Dragons

才有機會跟新角色碰面喔



截圖來源 : Puzzle & Dragons 公式網頁





確定安裝了日版後

你會發現首頁的版面會有兩層

上面的會是PAD

下面的會是PADW


(超級感謝有在玩P&D的朋友 提供情報)





10 則留言:

  1. 我仲未知道係打怪掉寶定係抽蛋拎...>O<

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思呢.. 近幾日太累無玩PAD
      所以答唔到你
      不過有聽講好易拎到架

      刪除
    2. 真係幾易, 我而家只差NINO件衫就齊晒LA~~

      刪除
    3. 哇,你都算幾快手wo
      你咁多樣都有
      睇黎幾易拎到

      刪除
    4. 今朝終於齊咗LA~~
      我FB有貼~有興趣可看看~~
      不過我今晚可能都會喺自己BLOG貼埋~~順便貼夏威夷周邊~~HEHE~~

      刪除
    5. 有次上FB係Wall無意中望到
      你都草得幾快啊
      睇黎我要訓練番自己玩番PAD

      刪除
    6. 今晚已經在努力玩
      但係成日玩玩下訓著左 (喂

      刪除
    7. 哈哈~~隻GAME好悶咩~~XDDDD

      刪除
    8. 唔係好悶
      只係我成日玩game無意中就訓左XD

      刪除