2014年7月3日 星期四

ザテレビジョン zoom!!2014 vol.16 (表紙: 櫻井翔)

其實我在兩星期前得知

這本雜誌的表紙是 翔君的

得知後超興奮!!

圖via Weibo Come_on_baby_another_world


這本內頁超多的說
接近40頁的!!
很超值的





簡單白色的衣服

證明嵐的夏天來了

清爽的感覺!
















THE MUSIC DAY

嵐的企劃 福島 Mini LIVE






7月5日(六)的 嵐にしやがれ


VS嵐

遊戲設計草圖 公開




櫻井有吉アブナイ夜会

佈景設計草圖





7月10日(四) VS嵐  2小時SP

跟關8進行對決


TOKIO(20週年)×嵐(15週年)×關8(10週年)

回顧部分














7 則留言:

  1. 勁HIGH~~超正~~~多謝你~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過TIMELINE果度要花D時間睇~XD

      刪除
    2. 呢本係超正又超值
      我講過會Post有好好記住架
      所以很想買呢本番屋企
      Timeline個部分多到..... 我已經眼花要放棄XD

      刪除
    3. 我尋日一個人出開金魚街...
      都專登去睇下聯合附近果間睇有冇呢本...
      真係有...$66....
      但係唔知點解自己咁忍得冇買到....>O<

      刪除
    4. 你真係咁都忍到手 -0-
      如果俾我見到呢本既話,
      馬上拎去俾錢XD
      可惜呢排仲未得閒去開旺角、太子個頭買

      刪除
    5. 哈哈
      過埋今個星期先去買吧
      唔係引到我成日望住本雜誌而唔專心 XD

      刪除