2014年7月16日 星期三

140714 めざましテレビ - Hitachi CM

昨天我就像一個沒睡覺好幾天的人 (喂

只順利完成這個WS的排版工作

對不起很多人

我會好好反省的>.<



這個WS有播翔君拍攝CM的情況

小女孩.... 好像不太可愛 (喂喂喂

我應該算是可愛的小女生吧 XDDD (你很神煩啊!)







包含了CM部分




6 則留言:

  1. 回覆
    1. 最近2日有好好休息啦,
      連尋日睇緊牙醫都訓著左 (自爆?

      刪除
    2. 講出黎真係笑死人
      打開個口訓著左成個鐘 XDDD

      刪除
    3. 點解洗牙可以唔醒㗎???個牙醫洗得好舒服?

      刪除
    4. 我係洗牙同整牙...
      個牙醫洗得好舒服令人想訓
      所以我訓左XDD

      刪除