2014年7月8日 星期二

140707 ZIP! - THE MUSIC DAY 番宣

昨天早上有看ZIP!

關於THE MUSIC DAY番宣的

請原諒我昨天只睡了2小時多

精神狀態不太良好

所以不作翻譯了


敬請見諒






打招呼~~










上年THE MUSIC DAY的表演








6 則留言:

  1. 你好啊,我又有問題了,嵐開con時咪會有演唱會周邊賣,
    我想問下普通人冇入場券,可以去排隊買嗎?
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思, 遲了回覆

      無con既入場券都可以排隊買Goods啊
      不過要很早起床去排隊
      唔係會容易遇上品切(=賣曬)

      刪除
    2. 一般要幾早? 七點八點?
      因為我心思思想十一月尾去京都睇紅葉...想順便...
      但要預埋啲個人活動比老公自己去玩...XD

      刪除
    3. 唔好意思, 好多問題...
      我仲想問下, 係咪通常喺開CON前一兩日就有得賣?
      定係要開CON正日先有?
      萬分感謝~~

      刪除
    4. 原來你打算11月去旅行啊
      多數開con前一兩日到就開始賣週邊
      賣週邊時間表要等事務所公佈
      上次既經驗我係要4點就起床出發去排隊買既
      開con前一兩日去買就會比較少人既

      刪除
    5. 咁真係好早喎~

      ANYWAY~THANKS A LOT~~

      刪除