2014年4月10日 星期四

TV NAVI SMILE 2014年 VOL.012 (表紙: 櫻井翔/ 內頁: 嵐)

難得新出版的雜誌中

現在還有翔君做表紙的!!!

因翔君雜誌祭的關係

我已經以超幸福狀態過了很充實1個多月

雖然遇上很多不如意的事

圖via Weibo Come_on_baby_another_world






眼神足以殺死很多人
我想包括我在內....

我又想做Banner了 (某人: 你以為你很多時間嗎?)










Leader的死神Look真的很好看











Nino部分也不錯呢 ww





弱くても勝てます部分 + 共演的演員部分

還有數天就到新劇首集放送

收視率加油!!














相葉マナブ
Leader上相葉マナブ喔
還會一起釣魚
預定4月13、20日(星期天)連續2星期放送





限定番組   トーキョーライブ24時
也進入最後一週放送了



7 則留言:

  1. 貴族呀!!!!

    不過有兩張有條直線呢~~要執一執先可以用嚟做WALLPAPER了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔講起我都無留意到有"直線" 這回事

      不好意思, 咁要麻煩你執一執才用啦
      我最近眼睛一定是瞎了 (<--謎解?

      刪除
    2. 哈哈~~唔關你事~~
      不過你想影山大人同你講呢句都冇問題...XD

      刪除
    3. 我幾想親耳聽到佢話我眼睛係咪瞎了 (想太多)
      其實影山大人唔講, 我都會話我是眼瞎的 XDD

      刪除
  2. 沒有5子的有村架純和褔士的訪問您都有post埋,haha:D
    我真係幾中意有村(羞),覺得佢似長澤正美+堀北真希呢<3 (我是男人?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯...佢地2個跟"弱くても勝てます" 有關係既
      不放埋佢地Nino會討厭我的 XD
      也為你特別的Service呢 (笑)
      哈哈, 有村係幾靚女既 (你又愛女人呢?)

      刪除