2014年4月7日 星期一

43rd Single " GUTS! " 封面公開!

不知大家聽了昨晚Nino在Baystorm播放的GUTS!嗎?

我個人覺得編曲很清新, 很青春

感覺就如5人也為香港的學生跟工作者打氣!

特別是在努力在為第三屆DSE奮鬥的考生們 , 考生們加油喔!!

今早在Johnny's net、J Storm 官方網頁上

也公開了New Single 初回、通常的封面圖



(我在Johnny's net 截圖的)




初回版、通常版的收錄

雖然今次沒有Rap聽

那期待下一隻Single吧 ^_^



Single 封面的大圖
(感謝由朋友在Johnny's Web截下來給我)

有沒有人發現翔君穿了連帽外套XDD

初回限定盤

通常盤

9 則留言:

  1. 學生相...XD
    係喎~~你唔講唔覺SHO KUN係連帽外套XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常盤個cover真係幾似學生相哈哈
      我係一眼望到翔君著的外套跟其餘4位不一樣
      還有係初回個個
      Aiba放雙手的位置同A型的4位岩岩相反XDD

      刪除
    2. WAH~~咁細微你都留意到~~勁~~

      刪除
    3. 其實無特別留意架
      只係Cut圖 size時咁岩望到
      自己有時覺得望得咁仔細好似好變態咁 (羞)

      刪除
    4. 仔細先好~咁你話我知我先會睇到~~ HEHE~~
      係呀~~間屋仲有排執, 但飾物櫃擺咗個櫻井陣...XD
      你有時間可以睇下~~
      http://mitsuisblog.blogspot.hk/2014/04/140408.html

      刪除
    5. 講出圖中既重點係我要做既事啦 哈哈
      你個櫻井陣真係好整理耶
      反觀我覺得我放得好亂
      有時間就影俾大家睇下有幾亂 XD

      刪除
    6. 哈哈, 只係因為我嘅櫻井物品太少啦...>O<
      好呀~我都想睇下你果啲~~

      刪除
    7. 你也唔算太少櫻井物品啦
      也證明我經常花錢買太多野
      我會呢幾日影好就會放上黎 : )

      刪除