2014年4月26日 星期六

Only Star 2014年5月5日號 (內頁:嵐)

星期5又到了
又是新一期的Only Star出版的日子
我也是把圖放上來 跟大家分享一下


圖via Weibo nada醬


今次只有內頁
封面圖不放上來喔

今個星期真的很忙

那先放新的Only Star 圖, 稍後再補其他




相葉雅紀のNFJ

將於4月29日(二)日本時間晚上6時10分至6時45分 NHK總合台 放送

是繼翔君後, Aiba也當主播了



Nino的CM サロンパス




4月26日(六) 的嵐にしやがれ



死神くん

應該是介紹第三集



弱くても勝てます

介紹第三集的拍攝情況



大野、相葉的KIRIN CM





映画  陽だまりの彼女 DVD推出了

成為本週DVD榜的NO.1



6 則留言:

  1. 回覆
    1. 你追Post也太快啦
      我最近幾日真係嚴重懶惰><

      刪除
    2. 你懶先影得我追得咁快...XD

      刪除
    3. 但你追得真係好快
      呢幾日真係分身唔到所以超懶
      放假我會嚴重洗版架啦XD

      刪除
    4. 雖然我追得快, 但好多CM同雜誌都未DOWNLOAD晒...XD

      刪除
    5. Download你可以慢慢都唔遲
      我開始已經追唔上進度上黎做record
      電腦已經累積左好多野>0<

      刪除