2014年4月11日 星期五

TV雜集中營 (2014年4月9日出版)

圖via Weibo Come_on_baby_another_world

發現我昨晚沒有放今星期TV雜的圖

我昨晚一定是眼睛有點問題啦

真的很抱歉 (跪地


有以下的TV雜:
TV Pia 2014年4月23日號        (表紙: 大野智)
TV Guide 2014年4月18日號    (表紙: 二宮和也)
TV LIFE 2014年 No.9              (表紙: 二宮和也)






TV Pia 2014年4月23日號        (表紙: 大野智)



Leader的死神Look真的很好看








櫻井有吉アブナイ夜会
將於4月17日(四) 開始放送



最近宣傳很多的 弱くても勝てます
還有數天就開始放送了


相葉マナブ
將於4月13、20日(日) 放送跟Leader一起去釣魚樂




神樣2 的初日舞台
失戀朱古力職人放送完畢

還有Nino跟New Zero合作的企劃



4月12日(六)的志村動物園SP要看喔
有Nino出演的




連載 VS嵐
今次是山組夫婦




TV Guide 2014年4月18日號    (表紙: 二宮和也)



向陽DVD廣告
將於4月16日(三) 發行日版DVD、Blu-ray

Nino 訪問 部分









早前的新聞也有報導 弱くても勝てます
其中一個拍攝部分
就是邀請了NTV 數位記者
去拍攝新劇內的訪問片段






死神くん



下期TV Guide 表紙就是Leader



嵐にしやがれ
大家回去當學生了~~

春之嵐

還有Aiba的 Interview




原來還有翔君的部分

當然是宣傳他的冠名番組 "  櫻井有吉アブナイ夜会 "




Leader呢
就是死神くん呢





TV LIFE 2014年 No.9              (表紙: 二宮和也)










Aiba的訪問
還是跟動物的 XDD



連載 嵐にしやがれ

今次是翔君跟Nino

我是不是要過度興奮一下!? XDD




死神くん



弱くても勝てます



相葉マナブ


Nino 最近上的番組特別多

我比較期待NEWS ZERO合作的企劃
是訓練Nino去做主播嗎? XD




櫻井有吉アブナイ夜会


VS 嵐

比較期待4月24日(四) 的VS嵐
除了有Nino Fashion Show看之外
還有過度自High 的翔君看 (喂喂

8 則留言:

  1. 向陽終於出DVD, 即係我就快可以睇啦...
    之前無緣去戲院睇呢...>O<

    回覆刪除
    回覆
    1. 向陽DVD只係就快出日版的
      港版既DVD仲要等
      我見早排將軍澳MCL仲有上映向陽既
      不過唔知你方唔方便去個頭睇

      刪除
    2. 我都見將軍澳MCL同STAR CINEMA有呀...但早排忙搞裝修...冇時間去睇...>O<

      刪除
    3. 最近真係辛苦你,要忙裝修既事還經常來呢到
      真的謝謝你支持, 也唔好唔記得多休息 : )
      向陽等出DVD買回家慢慢睇 (笑)

      刪除
    4. 幾忙都要上嚟㗎~~呢度又可以幫個人充下電, 又可以提下神...絕對係精神食糧~~HEHE~~

      刪除
    5. 那呢到隨時歡迎你來充下電再去努力
      最近我既心態同你差唔多
      即使幾忙都係忍唔住上黎哈哈

      刪除
  2. 我最愛的山組夫婦太少了@_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你很愛山組夫婦啊?
      今個星期山組夫婦佔的篇幅比較少
      可能稍後時間會在連載部分有他們出現的 : )

      刪除