2014年5月14日 星期三

サロンパス「歌う家族」篇 Making

由於有點突發事情要去忙

所以先清一下CM檔吧


最近有在網頁上

發現サロンパス「歌う家族」篇 出了 Making

那麼也做一下Record











要彈鋼琴呢....



意外發現Nino真的一邊彈鋼琴一邊唱歌

也發現旋律都比較簡單

令我有點想在空餘時間試彈一下那個旋律ww












サロンパス「歌う家族」篇 Making

可在公式網頁看到的

我也順便把Link放在此Post

サロンパス「歌う家族」篇 Making

4 則留言:

  1. 五子入面係咪得NINO同翔君識彈琴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我所知既話
      應該得佢地2個識彈
      但佢地真係多數係演唱會先彈 sosad

      刪除
    2. 係啦...

      你知唔知...03個演唱會(好似係03)....翔君彈BLUE果時個樣迷死咗我...
      我CUT咗出嚟成日喺度LOOP...XD

      刪除
    3. 有記得翔君彈過BLUE
      但唔記得係咪2003年演唱會
      成日Loop咁勁既 XD
      而家好少見到翔君咁帥氣彈琴了

      刪除