2014年5月4日 星期日

140503 嵐にしやがれ GUTS! Live

我又一次很晚放截圖上來喔

繼Music Station的GUTS!LIVE

嵐にしやがれ的GUTS! Live是在東京巨蛋拍攝的

對粉絲們真是一個大福利!!


今次LIVE的看點有很多

棒球情景真的笑死我

截圖繼Music Station又是很少 (動作太密真的盡力截圖了...)








開始了~~







我個人比較喜歡 嵐にしやがれ版本的 GUTS!

5人的鏡頭分布比較好







很Sexy(?)、可愛(?) 的背影


看到Nino特意在鏡頭前做

但我就截下來吧 (笑)













很像廣播體操一樣

(你是看得太多家族ゲーム嗎?)













這部分開始就變成很可愛呢 <3



嵐棒球隊出現了!!










又是Nino的Solo時間








超多的近鏡鏡頭

所以我很開心











嗯.... 每個人都沒有忘記點頭呢







棒球情景

我看到快要笑死了

但是我沒有忘記截圖喔 ~~














Ending Pose

還是跟Music Station一樣那麼可愛

感覺笑容比較多





6 則留言:

  1. 回覆
    1. P.S. 我個BLOG開始咗寫關西個遊記啦~~暫時UPDATE到DAY 2~~得閒可以去睇睇
      (造幣局有好多ARASHI呢...XD)
      http://mitsuisblog.blogspot.hk/2014/05/blog-post.html

      刪除
    2. 對, 這場Live真係超搞笑
      特別係棒球情節
      過了這個星期既報告週, 我會詳細看既
      你今次旅行好似去左好多地方 : P

      刪除
    3. 我都要等字幕版先DOWNLOAD嚟睇~~

      慢慢啦~~我都無寫得咁快~~
      唔算多啦~~主要都係大阪神戸同奈良咋~~

      刪除
    4. 不好意思, 近幾日比較忙所以遲左回覆

      我見網上已經出了中字版
      你可以看看有無得Down落黎睇

      明天放學我會抽時間去看看的
      也期待你既關西Report

      刪除