2014年5月10日 星期六

140509 ZIP! - 弱くても勝てます

ZIP!也播放了第5話的弱くても勝てます making部分

應該是為弱くても勝てます做宣傳呢

(我還是不便在此說得太多)

但個人認為第5回開始會變得好看

不論結局或者劇情如何

還是覺得這部劇集很青春、熱血











Making就是這個

Nino跟有村架純在拍攝期間空檔中

在玩棒球遊戲





8 則留言:

  1. 遊記剛剛寫到奈良的那天~~
    先發現上次比漏咗一張搞笑相你睇~~XD
    http://1.bp.blogspot.com/-1a7j0DjbqqY/U23X_NgHYUI/AAAAAAAAHiI/ZKrqapwIs08/s1600/IMG_5235.JPG

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個星期仲未有時間睇下你寫既遊記
      還埋呢個Sem最後一個星期
      我會抽時間一口氣睇曬佢

      張相好搞笑... 目的地係 "櫻井" XD

      刪除
    2. 你忙完先睇啦~~我個遊記唔會走咗去GA~~XD

      係呀, 可惜係"桜"唔係"櫻"

      刪除
    3. "桜"同"櫻"對我黎講係同一隻字XD
      如果我親眼望到既話
      應該會原地企好耐係咁望住 (笑)

      刪除
    4. HAHA~~如果我咁做, 一定比我老公拉走~

      刪除
    5. 俾你老公拉走好慘呢
      話曬難得望到咁搞笑既笑點 XD

      刪除
  2. 可惜收視率很低......
    どうして~~
    不過不會是演員問題就是啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實收視率很低或是怎樣
      我就不願在此評論太多
      但是我個人覺得整個劇集的人都很努力去做啦

      刪除