2013年10月27日 星期日

月刊the television 2013年12月號

雖然這本雜的表紙不是嵐
但內頁原來有很多嵐的

這本月刊the television表紙是Kinki Kids
我好像沒有在這跟大家說過。。
我是有聽開Kinki Kids的歌曲的(自爆了自己的年齡不細

我又懶的關係沒有加水印
圖via weibo



有食譜教大家做便當
那麼我有空要試整多款式便當





Aiba 的LOVE專訪
Aiba你睡在地上令我很shyshy呢





ARAFES 的大記錄
有很多生寫圖耶




也報導了櫻井演出的家族ゲーム
於11月27日正式發行


今次月刊the television繼續有月刊嵐連載
有翔和Nino耶!!
很開心的說!!!





5 則留言:

  1. 哈哈, 我都是KINKI KIDS的FANS~~
    如果不是當年喜歡KINKI而留意J家...都唔會睇住ARASHI出道~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來是這樣
      無諗過你都係呢
      ARASHI出道我還是一個小朋友哈哈
      我多數只留意Kinki Kids既歌

      刪除
    2. 哈哈, 因為中學時代正正係日劇時代...
      咁啱無線有播亞剛嘅金田一, 就"愛上"咗佢,
      跟住咪聽好多KINKI KIDS啲歌~~

      刪除
    3. 當時都好鍾意聽酒井法子同福山雅治啲歌㗎...XD

      刪除
    4. 原來你中學時代係日劇流行既時期
      多數人都是睇劇而中意左明星既
      我也不例外哈哈
      福山既歌我比較少留意
      睇佢既劇比較多

      刪除