2013年10月31日 星期四

Mgirl 相葉雅紀

想睡覺又不想睡
但又不想溫習普通話口試範圍
那只好UP這本雜再想去睡吧

懶惰沒有加水印
圖via Weibo

話說今次Mgirl影Aiba的相。。
很Sexy的說。。













專訪內容
由於我日文能力有限
那我只好在Weibo找翻譯吧
翻譯via Weibo 弯弯殿


20 則留言:

  1. Halo~Mandy...我終於來啦= =
    哈哈哈哈哈...好多aiba呀>3333<
    第三張...這是甚麼pose= ="""
    btw真係幾影得幾sexy><
    同埋aiba真係好model feelXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有title打錯左"紀"字...

      刪除
    2. Halo Mercy :)
      歡迎你來呢到丫得閒要常來喔
      多謝你指正title(原諒我發post日眼花
      第3張。。aiba應該快要拉開衣服哈哈>///<
      睇黎你幾滿意這套相呢

      刪除
  2. :)有時間既話我一定會多來的~~
    唔洗多謝:)
    ><哈哈...
    OK啦...不過我都係中意笑顏既aiba多d:PPP

    回覆刪除
    回覆
    1. 對不起遲了覆你
      歡迎你隨時黎呢到架
      那麼你應該比較中意頭個幾張笑容滿面既aiba吧XD

      刪除
    2. 唔緊要:))
      當然啦~哈哈

      刪除
    3. 哈哈
      那麼你應該買多點笑容滿面既aiba回家啦

      刪除
    4. ^^""""雖然我都想....
      但等我再有多d錢先講啦-3-/.\ /.\ /.\ /.\ /.\

      刪除
    5. 一定會有多d錢既
      只係早定遲既問題
      香港1月上映既向陽你會睇嘛?
      超開心套戲超近我生日上映(自爆)

      刪除
    6. 係係@3@
      唔知呀...我依加諗緊睇唔睇hunger game多d-3-

      刪除
    7. 知啦~又hard sellXDDD
      我生日同leader同一個月呀>33<(你咪又係hard sell.\_/.XD)

      刪除
    8. hunger game我唔睇lu
      我無hard sell 架,
      個天注定我一月生日既XDD
      你係超hard sell(hard sell到似賣廣告咁)

      刪除
    9. 唔知呀...我仲諗緊:~~
      個天都係注定我今個月生日~~~LALALA~~(<kai左)

      刪除
    10. 你抄我既對白
      請乖乖交低版權費吧XD
      你跟我表妹都係今個月生日耶
      hunger game都係小說講得美好d

      刪除
    11. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    12. @@
      YEAH~有緣的說:PP
      唔知呀..我冇睇小說@@
      雖然係有聽過人咁講....
      咁但係...呢D野係咁架啦@@
      冇可能做到一模一樣-3-

      刪除
    13. 哈哈, 我表妹就係前leader一日生日既
      (唔知你記唔記得我說過)
      嗯。。今個月25-28號真係很美好
      hunger game小說同電影落差實在太多

      刪除
    14. 嗯...妳有提過:PP
      um...對我來講岩岩過去既一週真係好美好+幸福~~~~
      嗯....比我會當2樣野分開來睇....
      因為根本都冇得比較XD@@

      刪除
    15. 岩岩過去那個星期我才不好
      又mid term exam又要病
      所以我還是期待月底連續4日有好野睇吧

      刪除
    16. 唔緊要...基本上我今個星期都唔太好過-3-
      真係要take care呀~特別係早晚,凍左好多><
      嗯...但我唔知得唔得閒睇呀:~~~

      刪除