2013年10月29日 星期二

11月11日はPOCKYの日

11月11日是POCKY日?
其實對我來講很多日的晚上我都會食POCKY(貪吃
不過今次POCKY CM,
小惡魔又一次發脾氣呢(可愛)

大家有時間就吃POCKY
LET'S SHARE POCKY!!















8 則留言:

  1. 回覆
    1. PRETZ超好食
      不過有D味好奇怪

      刪除
    2. 是麼。。。我決定要大量購入WASABI味,如果我公司仲有的話~

      刪除
    3. Wasabi味PRETZ。。
      唔會好辣咩?
      你就快當左你公司係你專用供應商一樣

      刪除
    4. 係好辣,但超好食!!!
      XDDDDDD

      刪除
    5. Wasabi味唔多見有得買耶
      你買到既話應該幫我買盒俾我試試XDD

      刪除