2013年10月5日 星期六

映画 プラチナデータ 白金數據 日初DVD

9月27日...就是映画 プラチナデータ 白金數據 DVD/Blu ray出版日子
白金數據這套電影。。我同表妹足足看完優先場又看包場
電影內容真的好棒(東野圭吾怎會令你失望呢

我答應過我表妹說會送映画 プラチナデータ 白金數據 日初DVD
做她的11月25日的生日禮物的( 比Leader前一日生日xd)
想不到那麼快就收到DVD

那麼。。跟大家分享下日初DVD的內容吧
自家拍攝,請勿偷圖

包裝紙封面

包裝紙封底

包裝盒
好有數據的感覺


日初是有24P小冊子和2隻DVD
單看包裝已覺得好美

DVD部分。。


打開後。。
發現有明信片套裝
不過尊重收這份禮物的人意願就不拆開給大家看啦

小冊子部分。。
一面封面是神樂龍平

一面是。。 隆

內頁開始。。
好多圖
請不要介意我隻手XD







發現有Nino和作者東野圭吾的對話
身為Nino和東野圭吾大fans的表妹超級興奮


這張圖。。WOW
大家要想清楚才好看XDD

10 則留言:

  1. 啊...
    回想當時睇白金,
    真係好感人既戲...
    如果女主無死到就好啦><
    我都係等港版出DVD先買...
    真係好好睇><!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 耐心等待港版DVD出版吧
      想番當時睇白金,
      女主角死了令到隆好慘
      東野圭吾作既故事向來都是感人的

      刪除
    2. 我無咩點留意東野圭吾...
      所以唔知><

      刪除
    3. 無留意東野圭吾係正常的
      多數有佢作品既電影版先有人會留意

      刪除
  2. 話說我現在才知道原來DVD入面可以有咁多附屬品,
    尤其是postcard 同小冊子⋯⋯⋯好想要啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日初DVD經常就係好福利,多野送
      1套3張postcard同小冊子真係好靚架
      抱歉我無影到拆出來的postcard

      刪除
    2. 我冇$啊! T。T
      更何況要買專輯⋯⋯⋯=3=

      刪除
    3. waiyan可以又買專輯又買白金DVD架姐XD

      刪除
    4. 係都買arafes 2013先啦⋯⋯⋯⋯⋯
      不過其實我唔係好清楚白金DVD賣幾錢⋯⋯⋯⋯

      刪除