2013年10月26日 星期六

MORE 2013年12月號

話說1個多月前已得知MORE 12月號表紙就是嵐
所以有人(?)已經一早幫我跑去預訂了一本
現在等待我本MORE被我抱回家吧
今日再看看掃圖,果然質素很高
家中有人已經說想買多本支持支持

又到我懶沒有加水印啦
圖via weibo
最近LOVE雜祭照片影得也太高質素吧
令我同有人(?)又要破財啦




5子各自都有2頁專訪
而家又有近鏡照片
超值吧!!

Jun 有Causal Wear, 復古LOOK和西裝LOOK


Nino很多近鏡耶
我家有人看完這2頁掃圖已慘叫了(喂


Aiba呢。。這2頁也太多食物吧
害我那麼餓
食物這樣東西應該交給我們親愛的吃貨翔嘛 : P


Leader戴眼鏡
怎麼我會想起上鎖的房間這套劇集的


翔穿這身西裝
我真想大叫一聲" 主播大人"!!


5子也說來年預告
下年就是5子出道15週年
我也希望我下年會見到你們


另外,今期MORE繼續有NINO一途的連載
NINO你這麼近鏡令我好shyshy呢
我家中那個人(?) 應該已經失血過多暈倒了



32 則留言:

  1. 點解翔君個人得一版....:(

    回覆刪除
  2. 翔都是有2頁
    你細心留意下 :D

    回覆刪除
  3. 很久沒留言了⋯⋯我想問下這本雜誌香港幾時有得賣?還有另一個問題,請問你知不知香港的hmv和CDwarehouse大約幾時有台版Love大碟賣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 信和已有售airmail版
      估計2星期後711或ok有得賣
      台版Love將於11月8日發行
      你預發行後2星期hmv同CD Warehouse都有得賣(但數目不多)

      刪除
    2. 原來這本便利店也有得買嗎?!真是太好了⋯⋯
      哦⋯⋯⋯多謝。
      其實Mandy San你點知會在11月8發行Ge?我成日都揾唔到相關資料⋯⋯

      刪除
    3. 這本正常係便利店都有得買,
      如果封面人物好人氣就會俾人搶空啦
      其實我有好朋友過左台灣讀大學
      所以台版碟的發行消息從佢身上得知

      刪除
  4. 早安Mandy:)
    封面拍得好柔和咁既感覺...好令:DDD
    又大頭又專訪...真係正:)(:不過我冇買:~)
    哈...aiba咬住叉嗰張相好得意:)(左上角)
    btw nino真係好好好好好多大頭XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. halo Mercy
      今次MORE真係影得好正好正
      你無買真係可惜啦
      不過歡迎你多黎呢到睇雜圖
      aiba個2頁經常都令到我覺得好餓XD

      刪除
    2. 唔知信和仲有冇得買呢-3-
      btw 呢本幾$$??

      刪除
    3. 我都好多謝Mandy你post咁多雜圖
      等我0上weibo都可以睇到:))
      的確係咧...哈哈:)aiba要做住家男呀XDD

      刪除
    4. 對不起遲了回覆你
      信和有得買,應該$60-70一本(最近mid term exam無去
      不用多謝我啦
      你就當呢到係雜圖小資料庫吧
      哈哈...我唔介意aiba速遞食物黎我家架(喂

      刪除
    5. 琴日去左信和...話最快聽日先有貨@@""""
      哈哈...好呀:))
      :~係都要黎我家先啦.\_/. XDDDD

      刪除
    6. 原來信和所賣的MORE那麼好賣的
      我已經拿了預訂這本MORE
      aiba我點會同你爭丫
      我要翔哥哥已足夠

      刪除
    7. 係...我嗰時都嚇左一跳@@
      羨慕的說-333-
      haha~~~
      btw我琴日都拎左之前訂既"オリスタ4/11號"^3^(唔洗我比錢買...hoho~)
      d相大頭到呢...鼻血都流哂出來>333<

      刪除
    8. 你係指那個5子做封面那本only star嘛?
      我也拎左呢本
      呢本only star真係影得超正
      你別流曬鼻血會死的haha

      刪除
    9. 嗯...
      我知呀...妳個blog之前有提過ma~~
      係...真係好正....
      一日唔可以睇咁多次XDDD

      刪除
    10. 衰人你做咩咁留意我打既野:P
      一日唔可以睇咁多次?
      但係我今日已經睇左好多次XDD

      刪除
    11. 哈哈~~咁先證明我係好人,真係有睇妳個blogXDDDDDD
      一日睇咁多個心會跳"feel屎"架XDD

      刪除
    12. 細妹阿~~~
      "feel屎" 的英文是fuse阿~~
      這次要NINO 跟你補英文啦~~~

      刪除
    13. /.\我咁岩真係唔記得左嗎/.\~~~~~~~

      刪除
    14. mercy
      你有睇我既blog都唔洗背曬我打既野吧haha
      你講既"feel屎"好嘔心丫。。
      嚇親食緊晚飯既我

      刪除
    15. 冇背曬呀:P係記得重點姐XDD
      /.\我真係突然唔記得點串-3-

      刪除
    16. 咁重點都唔洗記得咁清楚吧
      Aiya你要努力背下英文吧
      雖然我唔係好你太多。。

      刪除
    17. Feel屎好噁心這點笑死我XD
      下次用中文講算喇!(斷路器)

      刪除
    18. 點呀...2個輪流黎攻擊我X.X?!?!
      我都話我真係突然唔記得左點串lor/.\ /.\
      咁我又想盡快回覆呀ma-3-
      好lor...我認我呢下係aiba左-3-

      刪除
    19. 我才沒有攻擊你喔
      我只是努力鼓勵你在英文努力
      (雖然我都係。。
      扮咩丫。。你明明就有嬲到XDD

      刪除
    20. 哈哈~~
      我知啦...英文真係好重要:~~~
      (真係冇呀XDD覺得好好笑就真:P)

      刪除
    21. 這點多然很像aiba 呢~~~~
      這樣說來吐槽細妹妳的我也更像NINO了,,,,,,,,
      Mandy san 快點做些像sho 君的o野啦~~~~~

      刪除
    22. 像aiba??被開玩笑??
      @@但我有時真係幾小氣><我先學唔到aiba咁大量-3-

      刪除
    23. .....死啦死啦~~~~~
      細妹開始生我的氣啦~~~~~T.T

      刪除
    24. 沒有啦@3@
      生氣既話...大概我都會不發一語的@@"""

      刪除