2014年2月18日 星期二

ピクトアップ PICT-UP #87 2014年4月號

昨晚發生了太多事情
令我的頭腦有點累跟不清晰
Post還是會繼續貼的
但大家的留言我會稍後回覆的
真的很抱歉

圖via Weibo VC_240公演

說回正題.. 今天又出版了翔君做表紙的雜誌
圖也很優的

封面




映画 謎解きはディナーのあとで DVD宣傳




翔君!!!
你拍雜誌的照片很好看喔









翔君跟監督一起合照
造型那麼像的 XD





4 則留言:

  1. 啲相又咁靚~~啲WALLPAPER有排用~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這星期係翔君雜誌祭的重要一星期
      連績幾日出版的雜誌表紙都係翔君
      所出的圖 足以你有超多Wallpaper用呢 (笑)

      如果不介意我很慢更新的話
      可以留意呢幾日的更新
      會把所有圖都放上來的 : )

      刪除
    2. 點會介意呢~~唔係有你嘅話, 我都唔可以睇到咁多靚仔翔君嘅雜誌~~

      刪除
    3. 也謝謝你既支持
      我只係把我所睇到既同大家分享
      也希望你會中意呢度的雜圖

      刪除