2014年2月28日 星期五

eclat 2014年4月號, ピチレモン 2014年4月號

原是明天出版的eclat和ピチレモン
在網上已經發現了內頁圖
相信是提早發售的關係

圖 via Weibo VC_240公演


兩本雜誌都只有內頁部分
所以我合併發在同一個Post




拍得超讚的!!
我是不是要拿這圖回學校print出來!? XDD






 ピチレモン 2014年4月號

再一次穿藍色西裝....
但是來一張那麼近的圖>0<




4 則留言:

  1. 好啊一於o係學校印出黎啦XD
    特別係第二張圖,四格中的右下角果格,拎住本簿呢位先生個樣唔知想點(抱頭)
    我覺得佢像是說"看!我是很帥吧 "(?) (想太多)
    想拎佢本簿拍佢一下耶XDD (♥)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好壞喔, 叫我係學校Print出黎 XDD
      那張喔... 佢應該想偷望你 (想太多
      你拎本薄拍佢的頭,
      佢個頭髮不是會.... (喂喂:P

      刪除
  2. 回覆
    1. 對啊
      這套藍色西裝已經出現左好多本雜
      所以一眼望得出

      刪除