2013年12月24日 星期二

祝Aiba 生日快樂

12月24日......是相葉的生日
祝相葉生日快樂
見自己還沒累的要去睡
就打一篇生日賀文

我很喜歡叫相葉做相葉醬
太有親切感咁
Aiba的天然.... 經常都令我很想笑
但經過長時間訓練後
我已經很努力去忍笑了

圖--自己拍攝/ Scan
請不要轉載




Aiba的生日跟聖誕節很近
也比我爸爸的生日早一天
所以很容易記得起來了
再加上我的好朋友她很喜歡你
所以我經常都聽到你的名字和事
她有去LOVE TOUR慶生場
希望你要給更多的歡樂給我朋友加所有的飯

另外
要跟5子說聲聖誕快樂
希望你們要多休息吧
還要不要生病喔
也知道你們一到年末年初的時候
就會很忙很忙去工作



很抱歉我快要準備考試
未能長時間在電腦或電視陪著你們
所以決定考試那幾天
都要帶你們去
還要帶我的考神陪伴我
(Postcard跟Nino襟章就送給家中那個人吧)



題外話
在誠品買向陽處的她中文小說
有戲飛送呢
(利申: 正當我想自己買不買之時,
           有親戚買了給我,
           換票證... 還是放在我的file吧)


今日去做一套Aiba的solo歌....
Magic Song的 Duffy衣服給我朋友
去答謝她看LIVE TOUR幫我做很多事
做完之後... 也做了另外一套衣服留給自己





8 則留言:

  1. A le??
    這套是magical song 的衣服嗎??
    我印象中是紅色的呢...........
    一或是令一套??
    可是我還是不認得呢........

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你來喔
      這套唔係Magic Song的衣服
      Magic Song衣服不公開做分享
      係另一套的衣服

      刪除
    2. 我現在有點相看duffy穿上身的樣子哪,気になるだな~~

      刪除
    3. 關於這點....
      雖然知道很多人想睇上身圖
      但鞋子還未做好
      還是決定暫時不帶我的Duffy出來跟大家見面啦

      刪除
  2. 好lor~~我都係來回一回先-3-"""(:雖然又開始有d暈暈地- -)
    Mandy妳竟然搵張咁萌既aiba相...仲要擺咁頭?!>333<
    衫仔真係做得好令..手工好好呀~~
    我第一眼見到就覺得:e...做得咁似既?XD
    得閒做件比我呀XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Hey Mercy
      整個人暈就去休息嘛
      特意scan我張新shop相
      來招呼一下Aiba的Fans的(包括你)
      套衫仔真係做得似?
      係就太好啦
      做件俾你... 你家有大Duffy公仔再說吧XDD

      刪除
    2. HI~我又番來啦..不過頭先睇完M sta條片又有d眼花花咁@@
      哈哈~多謝妳:PP
      嗯,個人覺得似:D
      我指妳做件比我著~~哈哈

      刪除
    3. 睇Music Station眼花係好正常
      唔洗多謝我
      中意個張相嘛?
      我唔識做咁大件衫俾你著哈哈

      刪除