2013年12月29日 星期日

131227 Music Station Super Live 2013

本來打算看完Music Station直播
就會馬上開工截圖的
不過很抱歉
我看完直播眼很暈
所以要放棄了

今日抽時間去截圖啦
以超快速度去完成
為免又一次眼很暈


5子會唱以下3首歌曲
特別在PARADOX
鏡頭運轉得特別快...


去表演之前
翔哥哥你是望鏡頭高手呢!





唱One Love喔
還有吹泡泡做背景
很浪漫




我已經盡量把5個哥哥
都有截圖的 :P
各取所需要吧!
已經很照顧不同人的Fans喔






















感謝カンゲキ雨嵐
Nino跟Leader 之間
有很多互動耶



原諒我只為翔哥哥截圖
誰說他是唱開首的Rap呢XD





開到中段
潤給攝影師一個汽球
但翔哥哥在攝影師拿回汽球
還最後拋丟了汽球
汽球很可憐耶........






大宮SK繼續互動
其他3個因為鏡頭太亂
所以沒截啦




PARADOX部分
鏡頭太快
我已經盡力啦
還已經特意調慢片段速度
以方便截圖給大家看








大家應該很想知道Nino怎樣扭腰吧
由於攝影師應該掛著自己看
只拍攝到上半身
所以我特別為大家
調慢速度而截的
圖片質數請見諒吧













Rap部分
鏡頭好像沒有那麼快
但是自己眼睛已經快要不行了


鏡頭運轉速度又加快
眼睛不太舒服
但我有Cap最後Ending的重點




總結今次100th Live
5子很落力表演的
不過鏡頭實在太快
所以看完眼睛會很暈
希望攝影師下次
不要再要觀眾眼睛受罪吧

2 則留言:

  1. YOYOYO~~~
    我都咁話...對眼真係好唔妥(:不過我留完cm又會睇多次哈@@)
    老實講,唱one love嗰陣我以為咩事,做咩唔郁(:我真係好kai-___-""")
    不過後尾又覺得呢個位唔錯:P有chok樣睇~~~
    比汽球嗰到真係好搞笑~~
    感謝妳調慢速度去cap圖吧:))
    最後leader既視線真的...哈哈~~
    我遲d都要cap番次,再受罪多次= =(:妳是被虐狂ma?@@)

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲左回覆唔好意思
      睇完mssl對眼係會受罪既
      汽球個part係好笑
      但個汽球好慘耶( 俾翔哥哥拋丟左XD
      唔洗多謝, 大家滿意我cap既圖就得啦
      Leader目視... 有實現對大家的承諾架

      刪除