2013年12月13日 星期五

神樣のカルテ 2 小說

長期在這Blog 只是Post Cap圖跟雜誌圖很悶,對吧?
那麼每隔一段時間
跟大家分享一下我的東西吧

突然很想在這裏分享一下小說
話說今天我Day off 留在家
因為太累而很想睡到自然醒
怎麼。。有個郵差叔叔的按門鈴叫醒了我= =
(明明人家很想繼續睡吧)
又叫我簽名簽收速遞

怎麼打開看
是我網上訂的小說
終算在聖誕節前收到


其實這本神樣のカルテ2小說
是我騙我表妹送給我做聖誕節禮物(喂
因為看完神樣1那本小說
很想繼續看神樣2小說到底是怎樣的
(當然我會留在1月考試完結後的Sem Break才看的)


其實我最喜歡這條"書條"
發現了翔的名字!!
我就是透過香港書城訂書的
外面的書店經常都沒有我想看的書
那只好在網上訂吧

說起神樣2
當然少不了神樣2的電影吧
很感謝友人的幫忙而收到一大疊神樣DM


哈哈
當然要把家中神樣的東西一起合照吧
友人很久之前送的photobook還不捨得打開

DVD呢。。本來是自己想送給最近辛苦的自己
最後我爸發現了DVD。。變了他送給我hehe
我爸最近不斷投訴說我心沒有他
真想跟我爸說"我很喜歡你的。。賺的錢"XDD

神樣1小說如果沒有記錯是10月初買吧
看到我哭了(<--淚線太發達嗎!?
不過值得推介啦

哎喲。。忘記跟大家介紹
我的小孩子Duffy
他的名字。。都是不說比較好(shyshy mode
忘記幫他穿漂亮衣服跟大家見面
下次我帶他出來會變美的 : )

26 則留言:

  1. 原來你也有神樣photobook...
    真係超開心買左
    應該係我第二件翔君戰利品

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 當然有XD
      你有打開黎睇嘛?
      我放在屋企一年多都未打開過

      刪除
  2. 其實我一直也沒對這個故事起興趣,
    第一集好看嗎?
    你竟然看到哭了⋯⋯⋯
    咦?是男仔他⋯⋯嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你既留言
      第一本幾好睇,
      我係一個眼淺既人,太易喊...
      你所講既"他"係指我孩子duffy嘛?
      我孩子係男仔黎架哈哈

      刪除
    2. 那⋯⋯我就等考試完了看看吧^_^
      不過我最近被人說是個很理性的人,
      不易哭⋯⋯
      原來真的是男仔:P

      刪除
    3. 哈哈,有空就睇下呢本感動小說吧
      那你比我堅強很多耶
      點解咁有興趣想知我孩子既性別
      我忘記幫他穿衣服實在太大意>_<

      刪除
    4. 現在不知那間書局門巿有得買呢⋯⋯⋯⋯
      真的是堅強嗎=3=
      我倒是自覺有點異於常人呢,
      從來沒試過看戲看書看劇集而哭⋯⋯
      不知為何的好奇而己>W<
      慘lor~~~冇杉着的陰公豬~~~~

      刪除
    5. 誠品我見過還有得買的
      其他大型書店已斷貨了
      um...應該好過我似小朋友喊慘吧
      我媽最近幫我洗曬我孩子既衫
      所以... 下次佢會好型仔既

      刪除
    6. 是在銅鑼灣嗎?
      對我來說早點遠呢⋯⋯⋯
      車費有D貴⋯⋯⋯
      (我的活動範圍在黃大仙區及沙田區)
      而且未去過T。T
      咁就睇下有幾chok(?)喇~~~

      刪除
    7. 誠品是在銅鑼灣的
      雖然我住港島
      但習慣在九龍同新界買東西回家多
      我怕我孩子太帥會嚇死你 :P

      刪除
    8. 住港島!?
      對不起呢有點不可解釋的驚訝⋯⋯⋯
      那麼誠品有日文小說買嗎?便宜嗎?
      我想買本日文小說比一個日文N2的朋友做生日禮物⋯⋯⋯
      有冇Sho君唱Taboo時咁型先~~~~
      雖然對我來說始終也是Ninomi型D⋯⋯;

      刪除
    9. 幹嘛那麼驚訝
      誠品有日文小說賣, 不過要睇作者係邊個
      又一個提起Ninomi就變花痴了(家中2個已經....
      我孩子同翔哥哥都係又型又帥架啦XDD

      刪除
    10. 都說了、不可解釋、嘛⋯⋯
      我都唔知點解:P
      可能是純粹跟我差太遠。
      哦~~~那就可以放心了>U<
      我這位朋友只買東野的書來看,
      雖然她事實上不太看書,次次都睇好耐(最後爛尾)⋯⋯⋯
      Ninomi太可愛嘛~~~
      雖然Sho君大哥哥也不差XD
      可唔可以好似Sho君咁有咁多表情㗎??
      下篇post俾大家見識下好喎~~XDD

      刪除
    11. 咦? 是東野圭吾嘛?
      誠品很多東野圭吾既書的
      家中有個東野fans經常買佢既書黎睇
      um... 要睇表情當然睇表情王翔哥哥比較好
      至於duffy呢... 都係留番俾我睇算

      刪除
    12. 我到時有機會去先睇下有咩書啱我個朋友喇⋯⋯⋯
      東野大師D書好貴⋯⋯⋯
      說起上來sho君最近好像少了出新廣告呢~~~

      刪除
    13. 東野圭吾d書向來都好貴
      有數本係幾好睇既
      我家那個超級fans
      都係係圖書館借(還要睇曬...)
      咦? 最近太忙沒有留意到....

      刪除
    14. 所謂有幾本是那幾本呢??有點好奇⋯⋯
      其實我有D擔心買咗來佢已經有的小說>w<
      咁就要留意下喇~~~XD

      刪除
    15. 好睇個幾本不是拍左電視或者電視劇
      你應該得閒打聽下佢有邊d小說
      唔得閒去留意丫
      今星期趕完報告就要去溫考試
      有咩考完試再算吧

      刪除
    16. 哦~~~~那我也大概知道是那幾套了⋯⋯⋯
      這個嘛⋯⋯一提書這個話題大概就知是我想買生日禮物T。T
      其實我一早就奇怪你最近是不是忙完了,
      原來不是⋯⋯⋯温書要加油努力!!!>U<

      刪除
    17. 還未忙完
      只係邊趕報告邊把Cap圖上載到這邊
      長期只係忙學業會死的

      刪除
    18. 再這個時候還有這個小天地給自己避難,
      這是Blog的好處之一吧!

      刪除
    19. 我明顯係經常來避難啦(喂
      做組報告一點都唔好受
      望住呢個小資料庫(?) 就會很精神的

      刪除
    20. 你做的小組報告是做甚麼的??
      我有點奇怪Acount 可以做咩⋯⋯
      你是望見Sho君會精神點吧!!XD

      刪除
    21. 我做的報告都是中英、Econ同選修科Marketing
      你串錯字耶,係Account..
      唔係只做計數既野架
      望到翔哥哥,我心已經爽曬哈哈哈

      刪除
    22. 原來如此⋯⋯⋯
      ⋯⋯天啊!!我竟然會犯下如此罪過!!T。T(XD
      比在我見到Nino應該會被電死的⋯⋯

      刪除
    23. 那我又不會呢
      對著電腦上的翔哥哥只會爽死
      留番對著現場生人我才會俾人電暈吧XDD

      刪除