2014年10月16日 星期四

Profile - THE DIGITALIAN (Johnny's net、Johnny's Web更新)

意外發現了Johnny's net、Johnny's Web

都更新了5子Profile的圖片

換上了 THE DIGITALIAN 的造型

但他們的Pose方向跟CD稍微有點不相同

只能說5人太帥啦!!!

服裝也很漂亮呢 (重點誤)


截圖來源 : Johnny's net、Johnny's Web








Profile大圖 (來源自Johnny's Web)

請勿轉載圖片

由我的朋友提供給我的

我不知她做了什麼可以有這麼大的圖

但是做手機Wallpaper很適合的








3 則留言:

  1. 我都研究咗好耐...唔知點拎大圖...>O<

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講俾錢睇既J-web 入面既Profile係大圖黎既
      估計再用部平版電腦截圖
      所以就變左有大圖啦
      你要大圖我可以sd俾你

      刪除
    2. IC~~
      唔洗LA~THANKS~~喺FB見都有人放~~HEHE~

      刪除