2014年10月3日 星期五

女性自身 2014年10月14日號 ( 表紙 : 嵐 )

繼續補回 雜誌圖

圖來源 : 微博


5人 穿西裝啊!!!!

老實說

穿西裝的男人們真的超級帥的

我現在被電死了 (流鼻血)

















8 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈哈
      我昨晚係屋企慘叫左好耐先放圖上黎
      (幸好又係無人係屋企XD)
      快用黎做Wallpaper啦 ww

      刪除
    2. 無法啦
      最近太多野做就黎似無睇過雜誌
      一見到佢地個樣已經變傻婆 XD

      刪除
    3. 我都覺得好似好耐冇睇過佢哋啲雜誌咁...>O<

      刪除
    4. 最近好少有佢地做表紙嘛
      加上你做野又忙呢

      刪除
  2. 媽呀!原來小大的鎖骨就是這本!
    沒想到女性自身出這多他們的封面了
    我以為還不算多呢~

    不過翔君不用假脫
    可以直接把外套跟襯衫脫掉
    我們都不會有意見的

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然每一個粉絲因為這本雜誌嚇到了

      哈哈哈
      你說出我的心底話呢
      真的很想幫翔君脫掉襯衫 XDD

      刪除