2014年10月25日 星期六

141023 NEWS ZERO - 嵐 in 第27回東京国際映画祭

最近也是在補舊檔

留言留待今天晚上會回覆大家,放心

真的不好意思喔



得知2天前

嵐去了第27回東京国際映画祭

當特別開幕嘉賓

幸好當天晚上有空看NEWS ZERO





第27回東京国際映画祭

現場有大約700人的傳媒 在場報導



嵐 出場了

覺得他們穿西裝 真的很帥 <3

看到翔君還要轉個頭跟記者說話

是不是看到自己 NEWS ZERO的同事 (笑)




他們 還有跟 日本首相  安倍晉三 先生 合照呢

翔君也有說到英文

簡單記錄一下吧

This year's festival has very wonderful movies for everyone.
Through these movies, 
I hope you will experience the excitement from all over the world.
Come and enjoy the festival. Thank you. 




4 則留言:

  1. 哇~正喎~~我聽唔晒佢全部講咩~~有咗你呢段再聽佢講多次~~
    就發覺佢真係幾得唔錯~~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 特意邊睇邊記低佢講既英文
      我應該無寫錯內容吧?
      其實佢講得幾標準 XD

      刪除
    2. 我成日覺得佢啲英文好過我..XD

      刪除
    3. 佢英文應該唔錯既
      好過我英文咁爛XD

      刪除