2014年11月14日 星期五

映画『MIRACLE デビクロくんの恋と魔法』TVスポット、新著情報 [公式網頁更新]

11月11日(二)

公式網頁 公開了2個 TVスポット (TV CM)

11月13日(四)

公式網頁 也有更新了NEWS 新著情報


看來我要多點上 MIRACLE 公式網頁 看東西 (笑)


還有,MIRACLE 會在台灣、香港、韓國上映

我希望2015年1月,香港會上映 這部電影

那就可以像2014年1月 映画  陽だまりの彼女在香港上映一樣

當作超大的生日禮物送給我自己 (笑)


截圖來源 :
映画『MIRACLE デビクロくんの恋と魔法』公式網頁


TVスポット「みんな、片想い編」









TVスポット「好きです。編」




公式網頁 更新了

這個版面 超有 聖誕節的氣氛

[公式網頁/預告/特報/TVスポット] 映画『MIRACLE デビクロくんの恋と魔法』


另外也更新了電影的 NEWS 新著情報



NEWS 新著情報

也公佈了 映画『MIRACLE デビクロくんの恋と魔法』 最近在 雜誌中宣傳

還有超多雜誌的表紙都是相葉的

那麼多.... 看來我最近有超多東西看呢


7 則留言:

  1. 最近先發現上映日期係我出發果日~~唔知行過戲院有冇得影下海報或者宣傳單張拎呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 竟然咁岩?
      電影海報應該有得影既
      宣傳單張就可能要走行幾間戲院啦 : )

      刪除
    2. ICIC~~死啦...好似愈嚟愈多時間要用喺ARASHI度....
      又要搵郵局入會...又要搵相葉,,,又要排周邊...而家仲話"DO"扇都用唔少時間...>O<
      原本仲想諗住偷偷去埋JSHOP.......

      刪除
    3. 無事既無事既
      只要搵齊幾間戲院既資料,一定搵到相葉套電影海報既
      去JShop就要拎定籌,再係指定時間番去JShop

      刪除
    4. 原來冇得就咁入㗎....咁唔去JSHOP LU...

      刪除
    5. 無架
      因為呢排Tour,多人會順便去JShop買野
      所以就要拎籌先入得

      刪除