2014年11月12日 星期三

141111 LAWSON CM 「看板の上から(その土地の素材)」篇 15s

LAWSON 也釋出新CM了

同時釋出 大野、翔君 出演的CM

那麼先記錄翔君的CM吧


新的CM中,

翔君還是繼續坐在高處

最後終於也在高處下來了 XDD


截圖來源 : Lawson 0號店 公式網頁











就是這個

從高處走下來 XDDD









不知道大家對Lawson 的公式網頁有沒有認識

還是給Link大家去瀏覽

[公式網頁] LAWSON 公式網頁

[公式網頁] LAWSON CM 「看板の上から(その土地の素材)」篇

請記得看清楚CM名稱才看CM喔~~


9 則留言:

  1. 好慘...我記廣告LIST果個FILE死咗.............
    上次BACKUP係九月頭.................又要花時間搵返呢兩個幾月GE資料入返....T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁慘?
      要好好加油啊
      咁希望我呢到幫到你加快入番d資料啦 : )

      刪除
    2. 有幫到就好了 (笑)
      話時話你個廣告list搵齊呢2個月既CM未?

      刪除
    3. 如果低清版我見都有, 但高清未齊...XD

      刪除
    4. 高清版仲差邊d?
      聽日我考完mid term幫你搵下啦 哈哈

      刪除
    5. 哈哈....我諗我要去完旅行先有時間補返唔見咗果D廣告...
      到時先再話你知差邊D~~THANKS~~

      刪除
    6. 好啊好啊
      你去完旅行再睇睇
      直接係FB同我講就得啦 : )

      刪除