2014年11月16日 星期日

141122 嵐にしやがれ 預告 - あらっしーVSふなっしー 秋の大・大運動会

昨天,11月15日(六)

我看嵐にしやがれ 的直播

在嵐にしやがれ 的最後部分

釋出了 11月22日(六)的嵐にしやがれ 預告

就是 あらっしーVSふなっしー 的運動會


只能說 あらっしー 的5人 超可愛的!!

很期待當天能看直播 (笑)




あらっしー!!

超Kawaii的




而這個就是ふなっしー

最記得我朋友說 ふなっし 的聲音很吵 XDD




要對決了對決了

我是私心支持 あらっしー 的 (心)



大野就是さとっしー

讀出來有點像 "Satoshi"的





而松本就是 まつもっしー

都是用自己的姓氏加上っしー

跑步也太可愛了





怎麼辦怎麼辦

越來越覺得右邊那5位  あらっしー

可愛死了 www

但是怎麼

にのっしー (Nino)、あいばっしー (Aiba)、ふなっしよー (翔君)沒有特寫鏡頭的 (?)





11月22日(六)

日本時間晚上十點要放送了



6 則留言:

  1. 之前一睇完報紙講呢個嵐版船梨精...坑口東港城就擺咗船梨精出嚟~做今年嘅聖誕主題~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 東港城有船梨精擺設!?
      睇黎我要親身去睇下先
      東港城既宣傳手法好識校岩timing 哈哈

      刪除
    2. 係呀~你可以去我今日FB出果個2014聖誕佈置ALBUM睇下~~
      真係勁啱TIMING LO~~

      刪除
    3. 今日睇左啦,好靚啊
      有d想親身去睇下
      我開始懷疑東港城既高層有嵐飯啊XD

      刪除
    4. 我諗咁啱JA~~XD
      可能見呢排香港太多熊本熊~~

      刪除
    5. 真係太多 熊本熊
      次次見到熊本熊
      忍唔住想講"又見到你!" XD

      刪除