2014年9月10日 星期三

ARASHI 13th Album "THE DIGITALIAN" 發行決定 (Johnny's net)

昨天,9月9日(二)

Johnny's net 公開了

ARASHI 13th Album "THE DIGITALIAN" 發行決定

定於10月22日(三) 發行


截圖來源 : Johnny's net



ARASHI 13th Album "THE DIGITALIAN"

初回限定盤 (CD+DVD)  3510日元

- 會有特別的包裝 (包裝盒又是很大?)
- 60頁的歌詞寫真 Booklet
- 會有16首歌曲
- 附送的 DVD 會有 主打曲(歌名未定) 的PV+Making


通常盤 (CD)   3240日元
- 32頁的歌詞寫真 Booklet
- 會有17首歌曲


Album除了收錄今年的Single 「Bittersweet」、「GUTS!」、「誰も知らない」,
還會有各成員的Solo及其他歌曲




9 則留言:

  1. 回覆
    1. 好似2009定2010無左Making
      今次有番真係嚇我一跳

      刪除
    2. 之前"誰也不知道"我以為有...>O<
      P.S. 我仲未搵到高質PV....

      刪除
    3. 你講既"誰也不知道"以為有Making既事
      係咪講緊個張預購單有寫Making個件事?
      咁等我得閒幫你搵下高清既PV啦

      刪除
    4. 係呀, 就係見話有MAKING~

      哈, 你得閒先啦~~其實係我自己懶, 仲未落力搵...:P
      不過都先謝謝你~~

      刪除
    5. 結果"誰也不知道"還是無Making
      真的"誰也不知道"發生咩事

      今晚有時間幫你搵下啦

      刪除
    6. 咁離奇...@@

      好多, THANKS A LOT~

      刪除
    7. 幫你搵左條片
      但未知你部電腦播唔播到
      今晚俾你

      刪除